FANDOM

Regulamin

              czyli

        zbiór zasad panujących na wiki

WprowadzenieEdytuj

Ta strona zawiera zasady Angelo rządzi Wikii. Zapoznaj się z nimi, ale również z regulaminem od wikii.

Zakazy Edytuj

  1. Nie obraża się innych użytkowników (ewentualne spory powinny być prowadzone przy użyciu argumentów merytorycznych, tj. odnoszących się do danego problemu, a nie do osób);
  2. Nie używa się wulgaryzmów na k, ch, p i inne (zdecydowaną większość problemów da się rozwiązać, nie zaśmiecając polszczyzny takimi wyrazami);
  3. wszelkich aktów wandalizmu (np. usuwania treści stron czy wypisywania na nich bzdur).

Prosimy o nieużywanie nazw:

  1. obraźliwych (dla KOGOKOLWIEK!);
  2. wyrażających (zwłaszcza skrajne) poglądy:
    • religijne lub antyreligijne;
    • polityczne;
    • nacjonalistyczne.

NakazyEdytuj

  • Należy pamiętać o dodawaniu licencjii do przesyłanych grafik.
  • Bardzo ważną sprawą jest polszczyzna, którą się posługujemy. Oczywiście, wszyscy popełniamy błędy (ortograficzne, interpunkcyjne i inne), ale należy starać się robić ich jak najmniej. W przeciwnym razie artykuły zaczną odstraszać ludzi, a przecież nie o to chodzi.
  • Zanim stworzysz nowy artykuł, zastanów się, czy można napisać na ten temat coś więcej, niż tylko jedno zdanie typu: Postać X to postać, która pojawiła się w grze Y / serialu Z, w odcinku 00. Jeśli nie, spróbuj dodać tę treść do artykułu na pokrewny temat.
  • Uprasza się też o podawanie źródeł informacji – wystarczy krótka notka w nawiasie, albo dowolnej długości przypis. Pamiętaj, , że nie ma chyba nikogo, kto by znał wszystkie odcinki i występujące w nich postacie.
  • Rzecz jasna, prosimy o zgłaszania do administracjii wszelkich przypadków łamania zakazów.
  • W razie problemów technicznych prosimy o:

KopiowanieEdytuj

Wklejanie tekstów (np. opisu fabuły odcinka), skopiowanych z innych stron, nie jest zabronione. Zalecamy jednak, żeby w miarę możliwości pisać artykuły własnymi słowami. Dzięki temu Angelo rządzi Wiki nie będzie nudną, sztywną encyklopedią, tylko ciekawie napisaną kopalnią wiedzy na temat serialu.

Zapamiętaj!Edytuj

Regulamin dotyczy każdego odwiedzającego stronę (nawet niezarejestrowanego użytkownika). Jeśli nie będziesz się do niego stosował(a), możesz zostać zablokowany/zablokowana bądź nawet usunięty/usunięta.

                                                            Miłego edytowania!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki