FANDOM

Maniucha nie może oblać
S01E38 Laurenty czyta zadanie
Odcinek 13
Część 2
Ogólny odcinek 38
Premiera w Polsce: 15 grudnia 2010 r.
Maniucha nie może oblać - to druga część odcinka 13 sezonu 1 oraz 38 ogółem.

Opis Edytuj

Maniucha dostaje kolejną negatywną ocenę z testu. Angelo i Laurek muszą go nauczyć na poprawę. Jednak później dowiedzieli się, że sprawdzian będzie nowy, to natychmiast muszą mu mówić, że to nowy sprawdzian.

Fabuła Edytuj

S01E38 Nauczyciel mówi uczniowi o poprawie

Pan Cal mówi do ucznia o poprawienie sprawdzianu.

Na początku odcinka Maniucha wrzuca Ślamazarę do kosza na śmieci, po czym zawołał Pan Cal. Mówi mu, że znowu oblał test z matematyki. Pan Cal wybrał mu opcje, że jeśli poprawi test, zostawi go z spokoju. Jeśli obleje, to przydzieli prywatnego korepetytora. Maniucha nie wiedział kto, i zapytał, czy to pan. Później powiedział, czy to on sam. Pan Cal wybrał Laurentego.

S01E38 Laurek prosi Angela o pomoc

Laurek zatrzymuje Angela i prosi go o pomoc.

Po przedstawieniu tytułu Laurenty mówi, żeby Maniucha nie może oblać testu. Laurek prosi Angela o pomoc, aby pomógł mu w nauce.

S01E38 Maniucha się śmieje

Maniucha w domu Angela się śmieje.

W domu Angela Maniucha uderzył Laurentego w rękę. Angelo prosi, aby nie skrzywdził kolegę. Maniucha wszystko tłumaczy, że tak jego mama to robi, albo, że to oznaka sympatii. Po wypowiedzi Laurenty zapytał, ile jest 2 x 2. Maniucha zaś "Pomidor", z czego Laurentego go zdenerwowało. Angelo powiedział, że chyba nie chce się uczyć. Maniuch zaś potwierdził. Angelo zapytał, po co tu jest. Maniucha zaś nie wiedział, i znowu uderzył Laurentego w rękę.

S01E38 Laurenty obmyśla plan

Laurenty obmyśla plan Angelowi, jak będą mu pomagać.

Na dworze przed szkołą Angelo i Laurek wymyślają, jak Maniucha zaliczy test. Angelo zaproponował Laurentego, aby przebrał się za niego, ale nie było to dobrym pomysłem. Laurek zaś myślał, że nałożą mu malutką kamerę. Wtedy chłopcy mogą zobaczyć test i dyktować mu małą słuchawką. Angelo powiedział, że nie mają kamery ani słuchawek. Wtedy Angelowi przyszło mu do głowy, że zdobędą test Maniuchy, i przykutą Maniuchę na zapamiętanie odpowiedzi.

S01E38 Maniucha i jego test

Maniucha pokazuje test Angelowi i Laurentemu.

W klasie chłopcy szukali testu Maniuchy, kiedy sam Maniucha przyszedł do klasy. Angelo się spytał, co tu robi. Maniucha powiedział, że musi ukraść drugie śniadanie, a nawet sam zapytał, co oni robią. Angelo odpowiada, że szukają testu, żeby Maniucha mógł poprawić następngego dnia. Okazało się, że Maniucha miał sprawdzian od Pana Cala. Miał ocenę jako jedynkę (pałę). Angelo był szczęśliwy i zaproponował zmianę odpowiedzi w jego teście. Sam Laurenty powiedział, że nie musi czytać pytań, a w ogóle nie patrzeć, bo się pogubi.

S01E38 Odpowiedzi na górze

Odpowiedzi: CABABA

W domu Angelo napisał poprawne odpowiedzi:

C A B A B A

Maniucha powiedział, że to zabawa. Później uderzył Laurentego znowu w rękę, tym razem, że chłopiec spadł z krzesła. Kiedy Laurek wstał powiedział, że to takie słowo, i że powiniem zapamiętać. Angelo zaproponował napisaniu na ręku.

S01E38 Pan Cal mówi o Nowym teście

Zadowolony Cal mówi do Laurentego o nowym teście, który Maniucha może zdać.

Scena przenosi się do szkoły. Kiedy przychodzi Pan Cal, mówi Laurentowi, że przygotował nowe testy. Laurek był załamany. Pan Cal mu jeszcze wytłumaczył, ale gdzieś zniknął. Angelo skłamał, że dostał straszliwej biegunki. Panu Calowi było to ohydne i poszedł do klasy.

S01E38 Laurek wszystko mówi do Angela o teście

Szokowany Laurenty wszystko mówi Angelowi o nowym teście.

Szokowany Laurenty mówi Angelowi, że nie może pisać testu, bo wie, że jest prosty. Zna odpowiedzi do starego testu i zabronił patrzeć na pytania. Angelo miał pomysł, że powiedzą mu, że to nowy test. Laurek się zgodził.

S01E38 Angelo mówi o wyniesionym sprzęcie

Angelo mówi Laurentemu o wczorajszym, wyniesionym sprzęcie.

Po obejrzeniu klasie przez okno, Angelo powiedział, co będziemy robić. Laurek myślał, że zrobi naramiennik, aby uchronił go przed biciem. Jednak Angelo powiedział, że wczoraj wynieśli sprzęt.

S01E38 Laurek mówi koledze, że to nowy test

Wysoko Laurenty mówi Maniuchowi, że to nowy test.

Planem było tak, że Laurek ma skakać i powiedzieć Mariankowi o nowym teście. Kiedy Laurek mówił, że to nowy test, na to uwagi zwrócił Pan Cal do Marianka, czy go interesuje niż pański test. Maniucha mówi, że tak, ale później, że nie. Po tym nauczyciel zasłonił okno. Angelo spytał Laurentego czy się załatał, po czym Laurek był smutny (a to oznaczało, że nie).

S01E38 Maniucha mówi, że ściągał od kolegi

Maniucha mówi, że ściągał od Ślamazary. Natomiast Pan Cal wszystko to słyszy.

Laurek od tego ma robić korepetycje Marianowi. Angelo dał mu naramiennik, aby go chronił go przed biciem, po czym Laurek podziękował. Maniucha po poprawie powiedział, że zdał. Chłopcy byli szokowani, że poprawił. Jednak kiedy Angelo mówi wszystko o Mariankowi, Maniucha powiedział, że ściągał od Ślamarazy. Jednak to to usłyszał Pan Cal. Podczas rozmowy Maniucha uderzył Laurentego rękę. Pan Cal powiedział, że za ściąganie zostanie po lekcjach. Angelo do Laurentego powiedział, że naramiennik się przydał, jednak Laurek miał go na drugim ramieniu.

Zawartość Edytuj

Postacie Edytuj

  • Angelo
  • Laurenty
  • Lola (bez kwestii)
  • Maniucha
  • Pan Owen Cal
  • Cywile

Miejsca Edytuj

  • Dom Angela
  • Szkoła
  • Klasa Angela

Transkrypt Edytuj

Jeśli chcesz zobaczyć transkrypt, kliknij tutaj.

Galeria Edytuj

Jeśli chcesz zobaczyć galerię, kliknij tutaj.

Odcinek Online: Edytuj

Jeśli chcesz zobaczyć cały odcinek, masz linka: https://www.youtube.com/watch?v=4JwKE4ICRvs