FANDOM

Lola
Lola
Imię Lola
Płeć Kobieta
Wiek 12 lat
Debiut ...
Przyjaciele Angelo i Laurenty
Głos Monika Pikuła

Lola jest dwunastoletnią, fajną i optymistyczną sąsiadką Angela. Jest jego najstarszą przyjaciółką i znają się przez całe swoje życie. Zawsze bierze udział w planach Angela i jest jedyną osobą w grupie z telefonem komórkowym, co jest istotną częścią niektórych planów. Jest dobra w podkładaniu głosów i może udawać każdego, od sprzedawcy czy spikera radiowego, po inspektora sanitarnego, automatyczną sekretarkę czy mamę Laurentego.

CharakterEdytuj

Lola to miła i bardzo pewna siebie dziewczyna. Jest opanowana i trzyma nerwy na wodzy. Nastolatka jest także bardzo inteligentna. Nigdy nie zostawia swoich przyjaciół w potrzebie i zawsze stara się im pomóc.

WyglądEdytuj

Lola ma różowe włosy, które nosi związane żółtymi gumkami w dwa kucyki. Jej oczy są duże i zielone, a skóra dość jasna. Zazwyczaj ubiera długą zieloną bluzkę z białymi i pomarańczowymi elementami i ciemnozielony pasek, a także ciemne jeansy i brązowe buty. Do szkoły nosi także plecak. Lola jako jedyna z całej trójki ma telefon komórkowy, który jest w kolorze jasnego różu.

RelacjeEdytuj

ANGELO Lola i Angelo znają się od zawsze. Widać, że dziewczynka bardzo lubi swojego przyjaciela. LAURENTY Lola bardzo lubi Laurentego, jednak można zauważyć, że Angelo lubi odrobinkę bardziej.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki