FANDOM

Angelo
Angelo1
Imię Angelo
Płeć Mężczyzna
Wiek 11 lat
Debiut Odsiadka. Kuweta. Nie ma jak jak.
Rodzeństwo Elena i Piter
Przyjaciele Laurenty i Lola
Głos Hanna Kinder-Kiss

Angelo - jest to główny i tytułowy bohater serialu. Ma 11 lat. Na co dzień zajmuje się obmyślaniem planów które, pomagają mu w zdobyciu tego czego chce. Zazwyczaj w jego przedsięwzięciach pomagają mu dwoje jego najlepszych przyjaciół - Laurenty i Lola.Warzy 30 kg.

CharakterEdytuj

Angelo jest pewnym siebie i zaradnym chłopcem, który potrafi sobie poradzić w każdej sytuacji i znaleźć rozwiązanie każdego problemu. Jeśli nie uda mu się znaleźć od razu doskonałego rozwiązania problemu, potrafi świetnie improwizować. Angelo zawsze jest nastawiony pozytywnie i optymistycznie. Nigdy łatwo się nie poddaje i zawsze stara się znaleźć rozwiązanie problemu.

WyglądEdytuj

Angelo jest chłopcem średniego wzrostu o okrągłej twarzy i jasnej karnacji. Ma ciemnobrązowe oczy. Jego włosy są brązowe, zazwyczaj sterczą mu one do góry.

Na co dzień ubiera się w brązową bluzę z żółtymi paskami na rękawach, oraz długie, szare spodnie. Do tego zakłada zwykłe tenisówki.

Rodzina Edytuj

Mama AngelaEdytuj

...

Tata AngelaEdytuj

...

ElenaEdytuj

Jest starszą siostrą Angelo.Często oboje kłócą się o to kto będzie pilnował Pitera. Dziewczyna nie chciała mieć go w znajomych na portalu "Kumplowo"

PiterEdytuj

Młodszy braciszek Angela. Jak twierdzi Angelo w odcinku Czytanie w myślach, świetnie go zna.

Miał kotEdytuj

Jest to domowy kot, domowy pupil rodziny Angela.

RelacjeEdytuj

Angelo-0

LaurentyEdytuj

Przez Angela nazywany też Laurek. Jest najlepszym przyjacielem Angela. Chodzą do tej samej klasy i spędzają ze sobą dużo czasu również po szkole. Laurek jest wiernym kompanem Angela podczas realizacji jego planów. Chłopy lubią też jeździć razem na desce i grać w "piłkę kopaną".

LolaEdytuj

Najlepsza przyjaciółka Angela. Podobnie jak Laurek, jest z Angelem w jednej klasie. Lola również jest często angażowane przez Angela w jego plany. Jest wierną kompanką ich zabaw, wspólnie jeżdżą na desce, grają w piłkę i gry wideo.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki